loading...
آكورد , ريتم , آموزش گيتار , دانلود آهنگ جديد , متن آهنگ
Milad بازدید : 352 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

لج و لجبازی نکن با دلم بازی نکن

تو با حرفای دروغت دلمو راضی نکن

 

دلمو میره هزار راه وقتی تو نیستی پیشم

سر غیرت که باشه به خاطرت

سر کوچتون صد نفرم حریف میشم

 

چادرت رو دیدم

از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه

پشت سرت راه افتاده

 

میزنم میکشمت اخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

 

واسه دلم کلاس نزار مو خودم کلاس میرم

وای اگه تو ازم بخوای میرم پی اچ دی میگیرم

 

تو به کسی نگاه نکن به خدا دق میکنم

نه به کسی محل نزار فکرای ناجور میکنم

 

چادرت رو دیدم از سرت افتاده بگو بینم اون کیه

پشت سرت راه افتاده

 

میزنم میکشمت اخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

 

چادرت رو دیدم از سرت افتاده بگو بینم اون کیه

پشت سرت راه افتاده

 

میزنم میکشمت اخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

 گرد آوري : آكورد سرا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 333
  • بازدید کلی : 6,669