loading...
آكورد , ريتم , آموزش گيتار , دانلود آهنگ جديد , متن آهنگ
Milad بازدید : 99 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 از روزی که رفتی، همه ی دنیا رو گشتم
هیچ وقت تو ندونستی که من عاشقت هستم
دلم دوباره واسه تو بی قراره
می خواد آروم بباره وقتی تو رو یادش می یاره

شریکِ غم های دلم، غربت و تنهایی شده
وقتی تو را ندارمت دنیام زندونی شده
نه دیگه طاقت ندارم نبینمت کم میارم
می ترسم یه روز بگی عشقتو باور ندارم

از روزی که رفتی، همه ی دنیا رو گشتم
هیچ وقت تو ندونستی که من عاشقت هستم
دلم دوباره واسه تو بی قراره
می خواد آروم بباره وقتی تو رو یادش می یاره
هوای گریه دارم چه بی قرارم یارم
فقط تو رو دوست دارم بیا کنارم
هوای گریه دارم چه بی قرارم یارم
فقط تو رو دوست دارم بیا کنارم

گرد آوري : آكورد سرا

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 425
  • بازدید کلی : 6,761